De voorbereidingen - Reisverslag uit Kadoelen, Nederland van Kris Velink - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Kadoelen, Nederland van Kris Velink - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Kris

01 Januari 1970 | Nederland, Kadoelen

Oke. Dit is de deal. Tjeerd heeft al een keer een jaar gereisd. En ook wel eens een paar maanden. Het langste wat ik ooit weg geweest ben is 8 weken waarvan ik 6 weken op 1 plek zat voor een stage. Ik wil echt wel lichtgewicht pakken, maar wil niet om de 5 dagen moeten wassen! Uren hiken per dag, word ik blij van. Handwasjes doen daarentegen niet. Dus... Keuzes keuzes keuzes!!!! Conclusie: Tjeerd zijn tas was in ongeveer 15 minuten gepakt, terwijl ik er 2 dagen over doe! Oke, dat is misschien een beetje overdreven, maar mijn punt is duidelijk. Het goede nieuws: It's done! De Tas Is Gepakt!!! Klaar om 3.5 maand te gaan roadtrippen!!! Na maanden wachten is het eindelijk zo ver! Morgen vertrekt ons vliegtuig om 10.45 uur richting de USA. Dat we maar veel mooie momenten mogen gaan beleven. En dat ik maar de inspiratie krijg om ze met jullie te gaan delen. Heel veel liefs!!

  • 01 Oktober 2015 - 22:37

    Merel:

    Mooi begin! Ik heb alleen gelijk nekpijn van die foto van jullie

  • 01 Oktober 2015 - 22:38

    Merel :

    Ps. Gaan jullie tijdreizen?

  • 01 Oktober 2015 - 22:39

    Linda:

    Jaaaa, bepakt! Vette shit! Nog even en dan zitten jullie in dat vliegtuig onderweg naar Noord Amerika :) En wat een fantastische opzijnkopse foto!!! Slaap lekker jongens en een hele goeie reis morgen xxx

  • 02 Oktober 2015 - 09:16

    Ilse:

    Goed zo Kris!! En Tjeerd natuurlijk ook omdat hij zo snel klaar was

  • 02 Oktober 2015 - 09:17

    Ilse:

    Huh de helft van m'n bericht is weg..
    Heeeeeel veeeeeeeel plezier!!!!!! En een dikke kus voor jullie allebei!!

  • 03 Oktober 2015 - 18:30

    Marjolein:

    Lieve schatten...
    Heel veeel plezier pas goed op elkaar kuzzzz .....

  • 04 Oktober 2015 - 11:08

    Joyce:

    Zijn jullie goed aangekomen en al in de vakantie modems? Heb t goed en pas goed op mekaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kadoelen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 November 2015

USA, zo gaaf!!!

01 Januari 1970

De voorbereidingen
Kris

Hier kan je de updates terugvinden van onze reis naar de USA, Peru en Bolivia.

Actief sinds 29 Sept. 2015
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 1543

Voorgaande reizen:

29 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: